Commercial impact

In 3 maanden significant betere resultaten boeken

Maak jij commercial impact als bedrijf?

Succes in verkoop en onderhandeling wordt bepaald door je zelfbeeld, je aannames en (dan pas) je communicatieve vaardigheden. In die volgorde werkt ook het ‘Commercial Impact’ programma. In de kern gaat het over effectief beinvloeden en dat maakt het programma geschikt voor iedereen die te maken heeft met het intern en extern onderhouden van professionele contacten. 

De juiste technieken & tools

Doe wat werkt” is een belangrijk credo voor me. Met een volle rugzak aan kennis en ervaring zijn er genoeg methodes en tools beschikbaar. Zo kunnen we dieper ingaan op leiderschapsstijlen, onderhandelen, effectief beïnvloeden, coaching vaardigheden, presentatie technieken en teambuilding. Kortom; alles kan echter het doel bepaalt het maatwerk dus ook de methodes, technieken en tools die we meer of minder inzetten.

Een intensieve periode

Een intensieve periode van trainen heeft onze commerciële buitendienst naar een hoger plan gebracht. De sessies waren open, constructief, confronterend maar vooral heel erg positief! Gabor zijn inzet en enthousiasme, om op een zeer constructieve wijze de afgelopen weken en maanden met het team aan de slag te zijn geweest, verdient een dikke pluim. Zonder hem hadden we deze stap nooit zo snel kunnen maken!

 Duco van den Bergh Eembergen B.V.

Een gedreven persoon

Gabor is een gedreven persoon die in staat is mensen een spiegel voor te houden en ze daardoor inzicht te geven in hun gedrag. Ik heb hem leren kennen als integer en oprecht. Nogal anders dan de gemiddelde coach/trainer en dat is hard nodig in een wereld die razendsnel veranderd.

 Rogier Hazeu – Director at Nefkens

Unique experiences

Creative, strong interpersonal sensitivity, not a trainer from the book..adepts himself to the group and the transformation they are going through. I had several unique experiences within team coaching with gabor in transformation of group and individuals, way of working, get more out of business and life balance.

 Joost Smaal – Unilever

Tijdens de Commercial impact  doorlopen we de volgende modules

Stap 1: Intake voor maatwerk

Intake voor maatwerk o.b.v. de vragen:

Wat is de uitdaging precies?
Wat zorgt ervoor dat dit nog niet is verbeterd?
Wat voor type persoon ben je; waar ben je goed in, wat wil je graag meer ontwikkelen?
Welke situaties ervaar je als lastig, spannend of zelfs bedreigend?

Stap 2: Persoonlijke 0-meting d.m.v gedragsanalyse mét uniek “Commercieël profiel”

Geeft inzicht in zowel je voorkeursgedrag.
Zowel gedrag onder druk als onder gunstige omstandigheden.
Je aanleg voor de verschillende fases van het bëinvloedingsproces.
Zowel toepasbaar voor verkoop als onderhandelingen in het algemeen.
Maakt de training persoonlijk en doelgericht.

Stap 3: Een tweedaagse praktische training met een duidelijke constructieve opbouw

Persoonlijk leiderschap in communicatie o.b.v. jouw ‘Commercieel Profiel’. Deze dagen resulteren in:

 Een relevant en persoonlijk ontwikkelplan
 Specifiek gericht op jouw communicatieve effectiviteit en vaardigheden
 Praktijkgerichte training met de meest effectief gebleken vraag- en luistertechnieken, verbale en non-verbale signalen waarnemen en benutten, omgaan met verschillende type mensen en omgaan met weerstand.

Stap 4: Praktijk opdracht en intervisie

Jouw ontwikkel punt in de praktijk
Frequente zelfreflectie
Intervisie met collega’s, ervaringen en uitdagingen delen en voorleggen
Verslag uitbrengen over tussentijdse ontwikkelen

Stap 5: Een tweedaagse training ‘open onderhandelen’ volgens de Harvard methode

Voorbereiden van de theorie
Werken met jouw actuele uitdagingen & cases rond beïnvloeden.
Veel oefenen met bewezen methodes.
Een zelftest / evaluatie-tool waarmee je het effect in de praktijk kunt meten.
Je verlaat het programma met een praktijkopdracht waarover je later met de trainer correspondeert en waarop je persoonlijke feedback ontvangt

Alle stappen worden met elkaar verbonden d.m.v. coaching momenten

We verbinden alles op basis van de 10-20-70 regel.  Die gaat uit van de aandelen in 100% leer resultaat:

 10% komt van training, cursus, informatie, e.d.
 20% komt van interactie, delen, intervisie en feedback van/met collega’s
 70% komt van toepassen, reflecteren, aanscherpen en blijven oefenen; van bewust onbekwaam naar onbewust bekwaam.

Ervaringen van commercial impact

Een intensieve periode van trainen heeft onze commerciële buitendienst naar een hoger plan gebracht.Het sessies waren open, constructief, confronterend maar vooral heel erg positief! Gabor zijn inzet en enthousiasme, om op een zeer constructieve wijze de afgelopen weken en maanden met het team aan de slag te zijn geweest, verdient een dikke pluim. Zonder hem hadden we deze stap nooit zo snel kunnen maken! 

Duco van de Bergh / Commercieel Manager DEAC

ervaringen-linked-in-bewust-competent Monique Machielsen

Pak jij je commercial impact aan?

Na het traject bevat jij en/of het team de volgende eigenschappen

meer zelfvertrouwen in het voeren van uitdagende gesprekken
veel meer bewust van het belang van een goede en doeltreffende voorbereiding
inzicht in het omgaan met verschillende belangen en verschillende type personen
concrete handvatten en tools voor het omgaan met complexiteit
meer zelfbewust en gemotiveerd om aan je ontwikkeling te blijven werken

100% garantie op verbetering

We doen een beroep op je betrokkenheid, persoonlijke verantwoordelijkheid en commitment. Mooi wat er dan allemaal blijkt te kunnen. Zie ook de voorbeeld cases
ervaringen-linked-in-bewust-competent Angèl van den Hurk

Samen commercial impact maken

Laten we in gesprek gaan over hoe dit voor jou en jullie kan werken.
Graag tot ziens!